Home » ramadhan » sahur…sahur…sahur

sahur…sahur…sahur


salam ramadhan semua!bangun sahur ker pagi nie?mkn apa?hehe..bila sebut pasal bersahur ni,mcm2 perkara terbayang kat kepala kan..nak mkn apa,nak masak apa,nak bangun kul braper..huhu..slalunya si isteri lah yg kena bangun awal kan..utk siapkan semuanya sebelum panggil suami dan anak2 bersahur..untung suami kan?ahaks!!
 pagi ni muhammad zaim pun tak ketinggalan utk sahur bersama..kul 5 pagi dah bangun..hehe..sibuklah jugak nak duduk kat kerusi makan tu time bersahur..kebetulah arini ayah tuk dia pun ada skali,tu yg seronok tu,ada org melayan..hehe..dah makin besar anak ibu nie…mmg seronok tgk gelagat anak dan dpt tgk dia membesar depan mata kita…itu adalah kenangan yg terindah utk semua ibu2….utk ibu2,selamat berpuasa!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s