Home » mercun » mercun.tak pernah serik diorg ni!

mercun.tak pernah serik diorg ni!


salam,selamat malam to all bloggers!dah tido ker.awalnya..hehe…sajer nak post entry malam2 cmni.org kata,bila malam lg byk idea…yer tak?muhammad zaim pun dah titun.en hubby plak keluar,so tinggallah amy dgn zaim jer…tgh sunyi2 ni tetiba terkejut dgr budak2 ni main mercun…kuat gler…cam ada org lempar bom jer kat depan umah…yelah,nak main,main jerlah..tp main lah jauh sikit dr kwsn umah org ni..saya ni dhlah ada anak kecik…hormatlah sikit yer…zaim ni kira oklah,klu org yg ada anak yg umur baru beberapa bulan,tak ke panas jer rasa hati nie…yelah,ibubapa kenalah main peranan jugak.jgn biar anak main kat kwsn yg tak sepatutnya..leh menggangu ketenteraman org tau tak.kang klu dh cedera,buta mata,putus jari,sebok plak masuk berita cari simpati…klu boleh,benda yang boleh dihindar dari awal,cubalah hindarkan…jgn sampai bila dah cacat anggota badan,barulah nak menyesal….
ni tgh tahan sabar jer ni.dr td duk berdentam dentum…klu ikut hati,nak jer call polis..haha(jahat oke)…em oklah kwn2,hope dpt mimpi yg indah yer malam ni.jgn biarkan mercun merosakkan malam anda yg indah…gud nite!

Published with Blogger-droid v1.7.4

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s