Home » raya » Raya dulu vs Raya sekarang

Raya dulu vs Raya sekarang


salam syawal!hari ni dh masuk raya kedua..kejap jer masa berlalukan…puasa,tau2 dah raya…

arini tak byk sgt aktiviti cam smalam..arini juz pegi kubur arwah ayah mentua shj…arini kedai pun dh byk bukak…smalam lg dh ada org yg melepak kat kedai kopi..hehe..berlainan btul raya zaman skang kan..klu dulu,mmg raya btul lah..bukan main meriah…klu sebulan puasa,sebulan jugaklah raya..hehe..

skang ni sampai raya ketiga dah tak brape sgt dh meriahnya..maybe sbb kesibukan kerja dan masa yg pack sgt…raya pun ala kadar jer…

maybe jugak kurang terasa meriahnya sbb amy dh makin tua..haha..klu dulu collect duit raya..skang kenalah keluarkan duit raya plak kan..

tak kisahlah meriah atau tidak,yang penting kita fahaM apa itu aidilfitri sebenarnya…SELAMAT HARI RAYA DAN MAAF ZAHIR BATIN DARI AMY DAN KELUARGA!

Published with Blogger-droid v1.7.4

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s