Home » raya » dimanakah saya pada raya keempat??

dimanakah saya pada raya keempat??


salam syawal u oll?tgh buat apa?kat mana?tgh pegi open house ekk??

bagus2…

dh raya keempat rupanya arinikan…ke mana agaknya langkah amy arinikan…smalam dh round melaka..jumpa sanak saudara yg setahun sekali jer dapat berjumpa wlupun melaka dengan bangi taklah jauh sgtkan..tp disebabkan masing2 ada komitmen sendiri,so waktu utk berjumpa tu agak terbatas skitlah yerk…

arini amy hanya melepak dirumah shj.basuh baju,lipat baju,kemas rumah…lgpun en hubby pun kerja arini.so agenda ari ini hanyalah melepak dirumah shj bersama muhammad zaim tersayang…hehe..

so u oll plak cmner..apa aktiviti arini..mesti banyak undangan open housr kan..so makan tu beringat2 skit yer..wlupun puasa sebulan,tak semestinya makan mcm org tak makan sebulan..hehe…SELAMAT HARI RAYA DARI AMY DAN FAMILY!

*penat menempuh jam smalam tak hilang lg..huhu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s