Home » sedih » caUtiOn!!BackStaBber!!

caUtiOn!!BackStaBber!!


apa khabar smua?hope semuanya dalam keadaan yang diredhai Allah..insyaAllah..

minggu ni adalah minggu yang paling berkesan,terkesan di hati amy..minggu yang telah mengajar amy untuk berhati-hati bila bergaul dengan orang..mungkin depan kita,dialah manusia yang paling baik pernah kita jumpa tp hakikatnya adalah sebaliknya..jangan terkejut yer..sebab manusia begini memang wujud di mana-mana..
manusia…manusia…nilah yang dikatakan manusia..kalau kita duduk diam pun tak kena,kalau kita banyak bersuara lagilah tak kena..kenapalah masih wujud sifat2 macam ni dalam hati manusia..sebab adanya orang2 mcm ni lah,kita ni tak maju2..sebab banyak masa sangat untuk ambik tahu pasal orang lain..tak paham betul..diorang ni dah takde keje sangat agaknya..pleaselah buat keje yang berfaedah sikit..tapi setiap kejadian mungkin ada hikmahnya..hikmahnya adalah dia mengajar amy untuk LEBIH berhati-hati dalam memilih kawan.walaupun SAKIT tapi maybe ni pengalaman paling berharga yang pernah amy dapat..what ever happen,life must go on,amy!!

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s