Home » Uncategorized » Shaklee: love at the first sight

Shaklee: love at the first sight


Wah,tajuk tak ingat..hehe..actually juz nak share experience amy dgn shaklee..

Actually amy dr kecil,mmg ada penyakit sembelit ni..(*malunya)..hehe..boleh dikatakan seminggu tu dlm sekali jer membuang..mmg sembelitlah kan..huhu..sampai nangis2lah nak membuang punya pasal..sehinggakan jd trauma klu everytime terasa nak membuang..kronikkan?

Tp 6 bulan lepas,amy diperkenalkan produk shaklee ni oleh adik amy.. pengalaman dia mkn produk ni sepanjang dia mengandung,menyebabkan amy berminat nak tau apa produk shaklee ni..so utk permulaan,amy juz ambik lecithin bersama herblax..dan jeng..jeng..jeng…alhamdulillah,sehingga sekarang amy takde masalah nak membuang..boleh dikatakan sekarang,setiap hari amy akan membuang…hehe..tersenyum sampai pipi..

Mana x tersenyum,membuang hari2 bermakna toksin dlm badan kita pun akan keluar skali lah kan..bila toksin tak keluar,tu yg macam2 penyakit datang..baguskan?

So pd sesiapa yg nak tau apa produk shaklee ni,nanti amy kongsikan pd next entry ek..daa

image

pm/sms/whatsapp amy

0176954353

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s