Home » shaklee » Kenapa Kolagen Shaklee Berkualiti??

Kenapa Kolagen Shaklee Berkualiti??


 

Ada yang tanye, mcm mahal je kolagen ni? Jika anda penggemar kolagen, mesti tau yang kolagen shaklee ni antara yang termurah jika dibandingkan dengan kualitinya. Ada yang lebih mahal ye..rm500++ and over that pon ade..

 

Kenapa kolagen shaklee ni berkualiti?

# always BERKESAN, SELAMAT, NATURAL product shaklee dijamin 100% semulajadi

iye, jadi tak perlu risau dengan penggunaan bahan kimia yang boleh membahyakan kita. Ada yang makin teruk bila gune collagen..so beware dgn product yang anda pilih.

#telah diuji secara klinikal ke atas manusia (bkn haiwan) tau, kolagen ini dpt memberikan kesan yang sngat menggalakkan seawal 8 minggu penggunaan. (bila bahan natuaral ni senang diterima bdan..fitrah lah tu kan )

  • Memperbaiki testur kulit wajah & menghilangkan kedutan selepas menggunakan selama 8 minggu.
  • Meningkatkan kelembapan kulit ~ 90%
  • Mengurangkan kekasaran & kekeringan ~ 75%
  • Meningkatkan dalam penampilan keseluruhan ~ 71%
  • Meningkatkan kelembutan & kelicinan ~ 69%
  • Meningkatkan pemakaian kekal mekap ~ 60%
  • Meningkatkan keanjalan, ketegangan & elastisiti ~ 55%
  • Meningkatkan ketebalan rambut ~ 54%
  • Meningkatkan keserian, tona & warna kulit ~ 50%
  • Mengurangkan garis-garis halus & kedut-kedutan
  • Faedah tambahan :: menyokong KESIHATAN SESENDI & MENGUATKAN TULANG. Bantu mengekalkan otot di dlm mata supaya lembut.

#jisim molekul kolagen shaklee 300 kali lebih ringan dr kolagen biasa. Sebab tulah sgt senang diserap oleh badan..jadi jgn terkejut jika ade yg ckp br gune satu box dah nmpk beza..yes it is possible n dh ade pon yg rs🙂

So? Tgu ape lg?
P/s: dapat meningkatkan ransangan n keghairahan too..so sesuai ye wifey2 n husband sekalian :p

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s