Home » happy » OMEGA GUARD : MAMPU MEMBAKAR LEMAK

OMEGA GUARD : MAMPU MEMBAKAR LEMAK


OmegaGuard™

Bulan Disember promosi untuk Omega Guard!!So pada sesiapa yang pemakan tegar Omega Guard,silalah rebut peluang ini..hehe.Boleh buat stok banyak sikit kat rumah tu.Untuk pengetahuan anda,selain sesuai untuk orang dewasa,Omega Guard juga sesuai untuk kanak-kanak.Antara kelebihan Omega Guard ialah :

  1. Minyak Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee diesktrak dari ikan laut dalam dan berair sejuk (sardin, mackerel, herring dan anchovies)
  2. Tidak dihasilkan dari minyak hati ikan yang mengandungi toksik.
  3. Omega 3  dalam Omega Guard Shaklee mengandungi 3 kali lebih tumpat dari  ketumpatan minyak hati ikan.
  4. Sangat berbeza daripada produk omega 3 di pasaran kerana Omega Guard Shaklee satu-satunya minyak ikan omega 3 paling tulen, lengkap dengan 7 jenis asid lemak omega 3  semulajadi termasuk EPA, DHA dan ALA.
  5. 1 kapsul Omega Guard Shaklee membekalkan 905mg asid lemak omega 3, EPA dan DHA.
  6. Omega Guard Shaklee dihasilkan daripada kaedah ultratulen bergred farmaseutikal berteknologi terkini
  7. Kaedah utlratulen adalah proses penyulingan proprietari 3 molekul untuk mengektrask omega 3 yang tulen dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum,  merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, dan PCB.

So hari ni Amy juz nak share kebaikan Omega Guard untuk yang nak slim kan badan tu..Selain Lecithin,Omega Guard juga dikatakan mampu untuk membakar lemak di dalam badan.Macammana agaknya Omega Guard ini membakar lemak??Jom kita baca..

Credit

Haa macam ni lah caranya Omega membakar lemak..So kat sini,Amy selitkan sikit testimonial mengenai Omega Guard..selamat membaca!

 

PIC 4

 

 

 

PIC 3

PIC 2

pic 1

Berminat??Place ur order now sementara promosi masih berjalan!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s